Spring essentials

By Lucy L. - April 12, 2016


Ahojte,
takže som tu zas aj s novým príspevkom, ktorý dnes venujem jarným trendom, resp aspoň nejakej časti, keďže je ich oveľa viac. Minulý týždeň bol pre mňa veľmi hektický, keďže som väčšinu času trávila v práci a následne na prehliadkach EUROVEA FASHION FORWARD, ale o tom Vám napíšem v ďalšíom poste.Takže začneme pekne po poriadku.

1. Saténová bombera je vychytávka sezóny, najkrajšia je v olivovo zelenej alebo ružovej, nájdete ju napríklad v obchode Stradivarius, ktorý má túto sezónu veľký výber bomberiek.

2. Nalepovacia abeceda. Tie sú veeeeľmi cool a páčia sa mi na kabelkách ako aj na bundách

3. Papučky aj na deň. Tento trendy kúsok je absolutnym hitom, pripomína mi aj trošku nostalgie a práve tieto som objavila v HM a nemohla som ich tam nechať. Teraz, keď som tehotná mi padnú vhod keďže sa blížia teplé mesiace.

4. Áno asi každým ospevovaná kombinácia Serenity pastelovo modrej a Rose Quartz pastelovej ružovej je must i keď podľa mňa už nejakú tú sezónu.

5. Crossbody kabelka v štýle 70 tych rokov. Víťazkou je Chloé faye kabelka

6. Asymetrické blúzky a košele.

7. Flair jeans v štýle 70tych rokov. Momentálne v kampani so Sienou Miller a nájdete ich aj v predajniach Lindex

8. Slip on sandále na vysokom podpätku

9. Modrá linka alebo modré očné tiene a to dokonca aj na hnedých očiach    

  • Share:

You Might Also Like

0 lovely comments