Maxi plisse skirt

By Lucy L. - April 27, 2016



Ahojte,
dnes som si pre Vás pripravila konečne outfitový post, keďže predošlé týždne sa niesli v znamení módnych akcií a prehliadok ako ste už mohli vidieť v predošlom článku a akosi som zanedbala outfitové posty. Nehovoriac o tom, že momentálne som v siedmom mesiaci tehotenstva a je to čoraz väčší problém tvoriť originálne outfity, i keď musím povedať, že sa snažím, ako len môžem, lebo predsa aj v tehotenstve sa žena musí cítiť trendy a štýlovo. Maxi sukňu v tomto poste som našla v predajni H&M a okamžite som ju videla nastylovanú v nejakom outfite. Páčila sa mi kombinácia plisovaného hodvábu a jemnych prúžkov. Tým, že je maxi pôsobí étericky a ako plus hodnotím fakt, že si ju môžem obliecť aj nad bruško a vyzerá stále pekne. K sukni mám pod sakom oblečenú "offshoulder" bielu blúzku s mašličkami na rukávoch ale kvôli chladnému počasiu som si musela obliecť sako, ktoré ste už mohli vidieť TU. Takže blúzka až nabudúce ale jej detail môžete vidieť na mojom Instagrame. Na tomto outfite sa predviedli rovno dve kabelky a to v červenej a béžovej farbe, ktorá je podľa Vás lepšia? Koncom týždna Vám predstavím zaujímavý výlet do závodu, kde sa vyrába Indulona, ktorá je každému známa a ktorá ma veľmi prekvapila, hlavne novinkami, ktoré pre vás chystá a jednou z noviniek bude aj SÚŤAŽ na mojom blogu, takže sa máte na čo tešiť a preto sledujte môj blog ako aj moju FB stránku.Á aby som nezabudla, za dnešné fotky chcem poďakovať Katke z blogu Katharine-fashionisbeautiful a jej skvelému priateľovi, ktorí mi pomohli toto fotenie zrealizovať.

       






Blazer, sako - Banana Republic
Bag, Kabelka - Gucci
Belt, Opasok - Fendi
Skirt, sukňa - H&M - new collection
Loafers, balerínky - Gucci , Alizé

  • Share:

You Might Also Like

5 lovely comments