MAXI DRESS

By Lucy L. - August 05, 2014


Tento post by som chcela venovať prvému outfitu zo série fotiek, ktoré som nafotila pre košický obchodík Fashionfreak, ktorý nájdete v Košiciach, na Hlavnej 40. Tie z Vás, ktoré ma sledujete cez Facebook, ste už celú sériu fotografií mohli vidieť TU a ak nie, tak si ju pozrite. Obochodík Fashionfreak je útulný a nájdete tu veľa krásnych šiat na rôzne príležitosti od značiek ako sú Aqua Couture, Asos, Jesiré a iné. Odporúčam ho navštíviť :) Ako bloggerka som na túto spoluprácu bola pozvaná a vybrala som pre Vás tri looky. Keďže je leto, ako prvé som zvolila hodvábne Maxi šaty od nemenovanej značky. Maxi sú vzdušné pohodlné a ľahunké a určite by ste jedny takéto vo vašom šatníku mali mať.
Čo uprednostňujete na leto Maxi alebo Mini???






Viac o obchodíku Fashionfreak nájdete na jej facebookovej stránke TU


  • Share:

You Might Also Like

0 lovely comments