Lace, flowers & retro print

By Lucy L. - August 10, 2014


Dnes Vám predstavím ďalšie dva outfity pre butik Fashionfreak v Košiciach, Hlavná 40. Môj výber bol jasný, čipkované čierne šaty  a retro kabátik. K tomu sme zvolili kvetované vence, ktoré už nejaký ten rok sú hitom leta. Mimochodom aj tieto vence sú Made by Fashionfreak. Nosíte aj vy kvetované venčeky ?alebo čelenky?  Krajka a čipka ma neprestane baviť nikdy a keď som si mala nejaké šaty vybrať, tak som siahla po týchto od značky Robert Rodriguez for Target.Pripomínali mi totižto šaty o mojich NAJ favoritov Dolce&Gabbana. Posledný look bol retro kabátik od značky Jesiré. Nádherný vzor, super strih a retro look. Čo viac k tomu dodať. My favorite...

 Ktorý z týchto lookov sa Vám osobne najviac páči???




Šaty,kabátik, Flower headband nájdete vo Fashionfreak, Hlavná 40, Košice

  • Share:

You Might Also Like

2 lovely comments